Fa unes setmanes que ja vaig poder crear definitivament el meu prezi. Estic molt contenta d'aquesta eina, ja que he pogut fer una presentació diferent al PowerPoint, per tant una presentació més clara i entendora i visualment més atractiva. Aqui us deixo la meva direcció de prezi perquè podeu fer una ullada!
http://prezi.com/casp7nrut8h3/benestar-i-autonomia-en-el-canvi-de-bolquer/
lunes, 23 de mayo de 2011
jueves, 28 de abril de 2011
Inserció de vídeo i àudio en el blog
Aquesta activitat tracta d'inserir un vídeo i un àudio de la pàgina Edu3.cat en el nostre blog. Primer de tot, he escollit un vídeo i un àudio d'aquesta pàgina i he anat a l'opció "embedir " i he clicat a copiar. Seguidament, he anat al bloc a l'opció edita els missatges i he enganxat tota la direcció a l'opció "Modifica l'HTML". He modificat la mida del vídeo perquè quedi centrat en el blog i per últim he fet un comentari del vídeo en l'apartat "Redacta" del blog. Aquí us deixo el vídeo que he escollit de la pàgina web:
Aquest vídeo tracta del camp d'aprenentage que es dóna a la Granja Escola Les Obagues. En aquest camp es realitzen diferents activitats per a què els nens descobreixin la vida d'una granja i tots els elements que la formen com l'apicultura, els conreus, entre d'altres. A més, els infants podran conèixer el contacte persona-terra, la interpretació dle paisatge i les activitats econòmiques, culturals i socials que es desenvolupen.
Comparació del blog normal amb el blog amb view
Si es col·loca al final de la direcció del nostre blog la paraula view, es podrà observar un canvi de format del nostre blog amb una col·locació diferent de les fotografíes, els textos,entre d'altres en tota la pantalla.
Segons la meva opinió, m'ha sorprès que amb una sola paraula "view" aparegui els elements del blog distribuïts d'una manera diferent en comparació amb el blog normal.
Aquí us deixo una imatge del meu blog normal i una altra imatge del meu blog amb view:
blog normal blog amb view
Segons la meva opinió, m'ha sorprès que amb una sola paraula "view" aparegui els elements del blog distribuïts d'una manera diferent en comparació amb el blog normal.
Aquí us deixo una imatge del meu blog normal i una altra imatge del meu blog amb view:
blog normal blog amb view
miércoles, 27 de abril de 2011
Presentació en el prezi
Hola a tots!
He començat a utilitzar el programa prezi i de mica en mica vaig descobrint quines possibilitats m'ofereix aquest servei tan útil. En aquest, es poden realitzar presentacions online espectaculars no lineals, amb presència de zooms en els detalls, entre d'altres. Es diferencia de Microsoft PowerPoint, ja que apareix una única diapositiva en la qual pot tenir la extensió que es vulgui. Només em queda enllaçar i posar en ordre cada tema per poder finalitzar el meu prezi.
He començat a utilitzar el programa prezi i de mica en mica vaig descobrint quines possibilitats m'ofereix aquest servei tan útil. En aquest, es poden realitzar presentacions online espectaculars no lineals, amb presència de zooms en els detalls, entre d'altres. Es diferencia de Microsoft PowerPoint, ja que apareix una única diapositiva en la qual pot tenir la extensió que es vulgui. Només em queda enllaçar i posar en ordre cada tema per poder finalitzar el meu prezi.
viernes, 15 de abril de 2011
Symbaloo (Fem el nostre webmix)
Hola a tothom!
Fa uns dies vaig descobrir el programa Symbaloo. En un primer moment, em va costar una mica el funcionament d'aquesta nova eina per mi, però finalment he pogut esbrinar com es crea un webmix. Us he deixat el meu Webmix en la carpeta de l'assignatura en l'apartat petits exercicis.
Fa uns dies vaig descobrir el programa Symbaloo. En un primer moment, em va costar una mica el funcionament d'aquesta nova eina per mi, però finalment he pogut esbrinar com es crea un webmix. Us he deixat el meu Webmix en la carpeta de l'assignatura en l'apartat petits exercicis.
Symbaloo es tracta d'una eina útil per crear un entorn d'aprenentatged personal. Ens permet organitzar i recollir tots els elements i mitjans que ens envolten a través dels quals aprenem, com per exemple els llocs web, espais per guardar arxius i feines fetes en línia, espais, tasques, opinions, entre d'altres.
martes, 12 de abril de 2011
Coneixem el twitter
Hola a tothom!
L'altre dia per fi em vaig poder crear un compte de twitter! De mica en mica vaig descobrint aquesta eina que desconeixia fins ara. És molt útil, ja que permet estar comunicat i enviar missatges als nostres contactes. De moment he pogut registrar-me i seguir a diverses persones. Us aniré informant sobre les meves descobertes dins el Twitter!!
Fins aviat!
lunes, 11 de abril de 2011
Identitat Digital
Hola a tots!
Fa uns díes vam poder crear la nostra identitat digital. Aquest exercici tractava de crear la nostra presentació personal a partir d'un espai web anomenat About.me. En aquest, també pot donar als companys el possible accés al nostre propi facebook, twitter, entre d'altres, només pressionant un botó.
Ara us deixaré la direcció on podreu observar com va quedar la meva identitat digital.
http://about.me/cristinamh3
Aquesta és una imatge del resultat de la meva identitat personal
Fa uns díes vam poder crear la nostra identitat digital. Aquest exercici tractava de crear la nostra presentació personal a partir d'un espai web anomenat About.me. En aquest, també pot donar als companys el possible accés al nostre propi facebook, twitter, entre d'altres, només pressionant un botó.
Ara us deixaré la direcció on podreu observar com va quedar la meva identitat digital.
http://about.me/cristinamh3
Aquesta és una imatge del resultat de la meva identitat personal
Suscribirse a:
Entradas (Atom)

